Jeg er snart ferdig utdannet helsefagarbeider, men har jobbet innen helse siden jeg var 17 år. Det er en utrolig givende jobb, men den tar også opp mye av livet.
Jeg tenkte, og ble fortalt, at sånn var livet. Tanken på å måtte jobbe i turnus til jeg ble 65+ var ufattelig skremmende.
Det har vært mange sykemeldinger på grunn av utmattelse, utbrenthet, søvnløse netter og andre psykiske utfordringer.
Det var helt til jeg kom over en TikTok-video av ei som følte på det samme, men som hadde funnet en løsning. Å jobbe nettbasert!
Jeg var veldig skeptisk til å begynne med, men etter mye informasjon og samtaler med kunnskapsrike kvinner, startet jeg også.
Målet mitt er å hjelpe andre med å komme seg ut av en hektisk hverdag, leve livet og få troen på seg selv!